Подпись к картинке

GOODREM

Історія торгової марки Goodrem бере свій початок не з величезних замовлень і високих нагород. Це не історія блискавичного успіху, а швидше просто хороший приклад грамотного стратегічного планування, яке дозволило компанії завоювати свій сегмент ринку гальмівних систем, для якого характерна неймовірно висока конкуренція.

Починалося все на невеликому заводі в Угорщині, який на той момент вже був не новим. Таке виробництво ніяк не можна було назвати сучасним і високотехнологічним, що було особливо дивно для галузі, яка характеризується саме інноваціями. Незабаром стало очевидно, що для того, щоб скласти конкуренцію великим гравцям, необхідні значні зміни як виробничого процесу, так і самої бізнес-моделі.

Сьогодні Goodrem вже встигла влаштуватися на ринку, активно просуваючи свою продукцію у багатьох європейських країнах. Виробничі процеси модернізовані до необхідного рівня. Налагоджено лінії випуску: гальмівних дисків і барабанів, гальмівних колодок, тросів зчеплення і ручного гальма. Надалі планується ще більше розширення асортименту як в цих, так і в нових товарних категоріях. Ефективні методи управління, що дозволили зменшити витрати виробництва, вже сьогодні закладають масивний фундамент для подальшого розвитку бренду, і виведення його на нові ринки.